Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
31.10.2008 13:18 - Гилотина
Автор: nar Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2472 Коментари: 5 Гласове:
0

Последна промяна: 09.11.2008 02:20


Готова съм до гилотината да се изправя. Да впия устни в голото й тяло. Да пия кръв от своята поквара, осъдени мъже да оправдавам.   Готова съм до гилотината да затанцувам. Да отразявам сласт в острите ножове, да вдигна нова революция, да донапиша старата история.   Готова съм със гилотината да се сражавам. Да я измамя, без да я убивам, животи чужди да спасявам, около себе си да ги увивам,   да подчиня на себе си мъжете, които с хитрост съм спасила. И ако някой дръзне да откаже - сама да се превърна в гилотина.   1998 г.



Гласувай:
0



1. theoldben - Здравей:)
31.10.2008 13:33
Как би го продължила 10 години по-късно?
цитирай
2. nar - :)
31.10.2008 13:36
Мисля, че по същия начин, макар че гилотината е от по-нов вид, примерно :)
цитирай
3. theoldben - Ако някой дръзне да откаже,
31.10.2008 13:40
ще си има работа с гилотина от по-нов вид:))
цитирай
4. krassko - Сега ме разби
01.11.2008 07:15
След WANTED и прекрасни стихове. Не само те добавям те в моя Блог.бг, но отиваш и при фаворитите ми. И досие ти правя веднага. Дано не ме разочароваш. Преценявам хората за секунди и много, ама много рядко греша.
Поздрави и успешен ден.
krassko
цитирай
5. nar - :)
01.11.2008 20:10
Мерси за добрите думи. Макар че съм нова и още не съм се ориентирала напълно какво значи досие, фаворити и прочие, звучи ласкаещо :)))
Хубава вечер на теб и до нови срещи.

ПП: Между другото, не бях напълно сигурна дали искам да пускам стихове, защото... абе много е дълго за обясняване. Но в твоя чест може и да пусна още :)))
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: nar
Категория: Други
Прочетен: 57412
Постинги: 8
Коментари: 50
Гласове: 275
Архив